Ad Code

Pemain golf ternama putuskan pertunangan hanya beberapa hari selepas menghantar kad jemputan kahwin

English: Rory McIlroy at The Memorial Tourname...
English: Rory McIlroy at The Memorial Tournament, Muirfield Village Golf Club, in Dublin, Ohio. (Photo credit: Wikipedia)
Dengan pandangan yang suram Rory McIlroy mengakui sukar baginya memberi tumpuan kepada kejohanan golf BMW PGA selepas memutuskan pertunangan dengan bekas pemain tenis no. 1 dunia Caroline Wozniacki semalam.

Hanya beberapa hari selepas menghantar jemputan ke majlis perkahwinan yang dirancang mereka, pemain golf berasal dari Ireland Utara berusia 25 tahun itu berkata beliau tidak bersedia untuk sebuah perkahwinan.

"Tidak ada cara yang betul untuk menamatkan hubungan yang telah begitu penting untuk dua orang," kata pemenang utama dua kali dalam satu kenyataan pada malam perdana acara Jelajah Eropah di Wentworth.

"Masalahnya ialah saya. Kad jemputan perkahwinan yang dikeluarkan pada hujung minggu membuat saya sedar saya tidak bersedia untuk sebuah perkahwinan."

Pasangan itu, yang dikenali sebagai 'Wozilroy' kepada peminat, mengumumkan pertunangan mereka di Twitter pada Januari apabila McIlroy membuat pinangan semasa pesat bunga api Malam Tahun Baru di Sydney.

Post a Comment

0 Comments

Ad Code